SVERIGES STÖRSTA SEREMEDY-FANBLOGG

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

YOHIOS HÖSTTURNÉ

Av Seremedy Fan - 25 mars 2013 22:16

Som några av er YOHIO-fans som läser bloggen, så vet ni kanske att han ska ha en höstturné i år.

Och nu har förberedelsen för biljettsläppet kommit ut, och biljetterna släpps nu på onsdag. Alltså samma dag som Break the Border släpps. What a co-incidence.

Länk till biljettsläppet hittar du HÄR. Själv ska jag gå på konserten i Uppsala. 


Och detta var SÅ PINSAMT ;_; Jag var på ICA med en kompis (ja, ägaren till yohiobloggen) och vi såg att det fanns en tidning med både en stor YOHIO-affisch, samt en intervju med honom.

Och SJÄLVKLART behövde vi köpa den, alltså man vill verkligen inte missa något sånt. Och det var så sjukt pinsamt att betala den, eftersom det var typ barntidningar, och kassörskan kollade på mig som jag var helt efterbliven .n. Och samma sak upplevde jag för kanske två veckor sen, men alltså... det var värt det. För dessa affischer:


Denna köpte jag idag, den var ifrån Julia och tidningen kostade 35 kronor.

 

Alltid velat ha den i affischformat <3


Och den jag köpte förut från Glitter, 39 kronor.

  

Visst är han söt? (Och ja, det är YOHIOs autograf ni ser till vänster, huh.)

 
 
Ingen bild

Linda

26 mars 2013 05:54

Fist får dom som förhandsbokat skivan hem den imorn (onsdag)?

Seremedy Fan

26 mars 2013 09:31

Ja!

 
Emma

Emma

26 mars 2013 06:34

Vilka nr äe det på tidningarna ? ^^

http://www.yay.bliggplatsen.se

Seremedy Fan

26 mars 2013 09:42

Jag är i skolan, så jag vet inte helt säkert. Men eftersom de släpper en tidning varje månad så antar jag att det är nummer 3 ^-^

 
namemepleasehippsta

namemepleasehippsta

26 mars 2013 15:50

ja gjorde så också en gång ^^ man kan ju inte bara skita i honom liksom :p

http://seremedystory.blogg.se

Seremedy Fan

26 mars 2013 19:04

Hihi, exakt ^-^

 
Mr.Neko~

Mr.Neko~

4 april 2013 11:29

Det e inte PINSAMT. jag skulle köpt en... nalle puh.. elr WHATEVAH-tidning bara för att få en affisch eller intervju eller vad det nu är
med yohio c:
don't worry what everyone else think about you...
It's just to ignore them then. c;

http://Nystugan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

12 april 2013 14:45

Hej! Har också dem tidningarna (och posterna) men på den postern från Julia så valde jag Selena Gomez istället!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seremedy Fan - 20 juni 2013 17:06

Somsagt är ju bloggen nedlagd, men jag har en ny fanblogg, om SEIKE! :D Honom är det mycket lättare att blogga om, eftersom han gör ganska mycket osvosv.   KLICKA PÅ DENNA MENING FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! ...

Av Seremedy Fan - 5 juni 2013 16:33

Jag hinner inte med bloggen, kom jag på o-o Förlåt. Huh.

Av Seremedy Fan - 4 juni 2013 12:19

Jag fortsätter! Flera som ville det c:  Och jag tänkte, att eftersom jag inte lade upp bilderna från rittävlingen, så lägger jag upp ett par nu. Förlåt om jag ej har lagt upp den du som läsare skickade in! Om ni vill fortsätta skicka in bilder och ...

Av Seremedy Fan - 3 juni 2013 23:33

Funderar på att fortsätta blogga, trots att Seremedy har lagt ner. Ser att jag fortfarande får mycket besökare, frågor och kommentarer. Vad tycker ni, ska jag fortsätta? Det kommer nog vara lite svårare på ett sätt, eftersom de ej är ett band längr...

Av Seremedy Fan - 18 april 2013 21:47

Hade liksom glömt bort att jag lagt ner bloggen, och kom på det där med rittävlingen.  Jag är VÄLDIGT ledsen för det, och för er som lagt ner arbete... alltså förlåt :c Hata mig eller något ;-; ...

Presentation


Detta är en FANBLOGG och jag är inte någon medlem i SEREMEDY!

Credit till http://yohio.bloggplatsen.se/ för designen.

Frågor? ~

30 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i SEREMEDY?
 SEIKE
 YOHIO
 JENZiiH
 RAY
 Linder

Senaste inläggen

Kategorier

Fotspår!

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards