SVERIGES STÖRSTA SEREMEDY-FANBLOGG

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

YOHIO KASTAR HAMBURGARE

Av Seremedy Fan - 24 mars 2013 12:26

... Ja. 

 

Undrar vem han kastade den på?

Antingen en hater, eller kanske SEIKE. Nu kanske vi får en aning om vart han bor :o

Vad tror ni?

 
 
Ingen bild

alva

24 mars 2013 16:11

Det kan ju lika gärna vara påhittat!!! Jag vet vart han bor exakt hus å allt :) är man ett STORT fan så gör man allt för Att ta reda på saker om YOHIO ^^

Seremedy Fan

24 mars 2013 16:12

Nej alltså, jag vet också exakt vart YOHIO. Men nu syftade jag ju faktiskt på SEIKE :)

 
Ingen bild

:D

24 mars 2013 19:19

hur har ni fått reda på var han bor jag har försökt men inte lyckats?

Seremedy Fan

24 mars 2013 19:47

Genom den där tweeten, eventuellt.

 
Wilda

Wilda

24 mars 2013 19:22

Seike bor i Stockholm ;)

http://Yohiofanz.blogg.se

Seremedy Fan

24 mars 2013 19:46

Jag vet(:

 
Ingen bild

Irmiili

24 mars 2013 19:30

hur kan man få reda på vart seike bor om man läser att yohio har kastat en hamburgare på mcdonalds? :/

Seremedy Fan

24 mars 2013 19:46

Alltså uhm. Jag säger inte att det är en ren självklarhet men;
Om Yohio var i på McDonald's på folkungagatan och kastade en hamburgare på någon, så måste det väl vara någon han känner. Och eftersom han träffar Seike när han är i Stockholm så kanske det var han. ^^ Och om de går till en McDonald's på folkungagatan så kanske man får en närmre aning om vart Seike bor.

 
Wilda

Wilda

25 mars 2013 08:18

Men yohio är i Sundsvall nu! Han är inte i Stockholm... Han har varit i Sundsvall hela veckan

http://yohiofanz.blogg.se

Seremedy Fan

25 mars 2013 11:14

Nej, han är i Stockholm - eftersom att han måste förbereda för sin turné som börjar nu på onsdag.

 
Ingen bild

jennifer

4 juni 2013 09:08

hej jag tror att yohio kastade hamburgare grejen är falsk men jag tror jag har yohio's exakta adress inte ninetone records adressen en annan och jag är rädd :/

Seremedy Fan

4 juni 2013 11:19

Haha, det är sant. Fick en bild på det!
Aha? Du kanske borde försöka glömma bort den, det är sjukt respektlöst att få reda på sånt - när han själv säger att han ej vill att folk ska veta sådant om hans privatliv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seremedy Fan - 20 juni 2013 17:06

Somsagt är ju bloggen nedlagd, men jag har en ny fanblogg, om SEIKE! :D Honom är det mycket lättare att blogga om, eftersom han gör ganska mycket osvosv.   KLICKA PÅ DENNA MENING FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! ...

Av Seremedy Fan - 5 juni 2013 16:33

Jag hinner inte med bloggen, kom jag på o-o Förlåt. Huh.

Av Seremedy Fan - 4 juni 2013 12:19

Jag fortsätter! Flera som ville det c:  Och jag tänkte, att eftersom jag inte lade upp bilderna från rittävlingen, så lägger jag upp ett par nu. Förlåt om jag ej har lagt upp den du som läsare skickade in! Om ni vill fortsätta skicka in bilder och ...

Av Seremedy Fan - 3 juni 2013 23:33

Funderar på att fortsätta blogga, trots att Seremedy har lagt ner. Ser att jag fortfarande får mycket besökare, frågor och kommentarer. Vad tycker ni, ska jag fortsätta? Det kommer nog vara lite svårare på ett sätt, eftersom de ej är ett band längr...

Av Seremedy Fan - 18 april 2013 21:47

Hade liksom glömt bort att jag lagt ner bloggen, och kom på det där med rittävlingen.  Jag är VÄLDIGT ledsen för det, och för er som lagt ner arbete... alltså förlåt :c Hata mig eller något ;-; ...

Presentation


Detta är en FANBLOGG och jag är inte någon medlem i SEREMEDY!

Credit till http://yohio.bloggplatsen.se/ för designen.

Frågor? ~

30 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i SEREMEDY?
 SEIKE
 YOHIO
 JENZiiH
 RAY
 Linder

Senaste inläggen

Kategorier

Fotspår!

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards