SVERIGES STÖRSTA SEREMEDY-FANBLOGG

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Av Seremedy Fan - 22 mars 2013 17:42

Vart bor du? I Uppsala


Skulle du kunna leva livet ut med någon i SEREMEDY? Ja, YOHIO. Har en gigantisk crush på honom ewe


Har du några andra artister eller band du gillar? Kent, Broder Daniel, SCREW, Panic! At the Disco, Bring Me the Horizon, Owl City, Markus Krunegård, An Café.


Har du förbeställt Break the Border? Ja!


Favoritmat/dryck? Sushi, Cola Zero owo


Hur lång är YOHIO och hur mycket väger han? Han är 1,68 och väger 48. Mini ):


Använder du någon parfym, i så fall - vilken? Fantasy heter den.


Hur många bilder/affischer har du på SEREMEDY eller YOHIO? Jag har tre affischer med YOHIO, och fyra bilder. Inga med SEREMEDY ):


Vart bor SEIKE? Han bor i Stockholm (:


Vad heter Super Lovers-sidan (Där du köpt jackan), jag hittar den inte? Du hittar den HÄR.


Sminkar du dig, om du gör det - när började du? Ja, jag sminkar mig - och jag började med det i början av sjätte klass.


När började du gilla YOHIO och SEREMEDY? Jag började gilla SEREMEDY samma vecka som Bulletproof Roulette släpptes, så from the very beginning, och YOHIO började jag gilla när han började solo.


Hur gammal är du? Tretton i november.


Hur gamla är de i SEREMEDY, samt vad heter de - och vart bor de? Namnen vill de inte ska spridas.
SEIKE är 22 år, bor i Stockholm.

YOHIO är snart 18, bor i Sundsvall.

Linder är 22 år, Sundsvall.

RAY är 22, Sundsvall.

JENZiiH är 24, Sundsvall.


Ska de fortsätta med YOHIO även om han gått solo? Ja, och det är jag glad för.


Har SEREMEDY några idoler? Åh, det har de väl. Men jag vet inte vilka ):


Är YOHIOs pappa bara manager för honom, eller är han manager för hela SEREMEDY? Både och ^-^


Vad tycker du om Linder? Han är ju fabulous och bra på trummor hihi.


Är du kär i någon i SEREMEDY? Eh YOHIO, heh.


Kan du visa en bild på dig själv? 

 

Ser framför mig hur ni slutar läsa min blogg för att jag är så ful nu heh.


Men där har ni svaren!

 
 
namemepleasehippsta

namemepleasehippsta

22 mars 2013 19:14

Bara så du vet, Ray, Linder o Jenziih bor också i Sundsvallsom YOHIO ! ^^

http://seremedystory.blogg.se

Seremedy Fan

22 mars 2013 19:22

Åh, tack! ^-^

 
Ingen bild

jag

22 mars 2013 22:22

tycker du är söt!
va stolt över dej själv!
:-)

Seremedy Fan

23 mars 2013 10:12

Ah, tack! ;u;

 
Wilda

Wilda

23 mars 2013 19:39

Du är inte ful alls!! :)

http://yohiofanz.blogg.se

Seremedy Fan

23 mars 2013 20:15

Alltså, tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seremedy Fan - 20 juni 2013 17:06

Somsagt är ju bloggen nedlagd, men jag har en ny fanblogg, om SEIKE! :D Honom är det mycket lättare att blogga om, eftersom han gör ganska mycket osvosv.   KLICKA PÅ DENNA MENING FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! ...

Av Seremedy Fan - 5 juni 2013 16:33

Jag hinner inte med bloggen, kom jag på o-o Förlåt. Huh.

Av Seremedy Fan - 4 juni 2013 12:19

Jag fortsätter! Flera som ville det c:  Och jag tänkte, att eftersom jag inte lade upp bilderna från rittävlingen, så lägger jag upp ett par nu. Förlåt om jag ej har lagt upp den du som läsare skickade in! Om ni vill fortsätta skicka in bilder och ...

Av Seremedy Fan - 3 juni 2013 23:33

Funderar på att fortsätta blogga, trots att Seremedy har lagt ner. Ser att jag fortfarande får mycket besökare, frågor och kommentarer. Vad tycker ni, ska jag fortsätta? Det kommer nog vara lite svårare på ett sätt, eftersom de ej är ett band längr...

Av Seremedy Fan - 18 april 2013 21:47

Hade liksom glömt bort att jag lagt ner bloggen, och kom på det där med rittävlingen.  Jag är VÄLDIGT ledsen för det, och för er som lagt ner arbete... alltså förlåt :c Hata mig eller något ;-; ...

Presentation


Detta är en FANBLOGG och jag är inte någon medlem i SEREMEDY!

Credit till http://yohio.bloggplatsen.se/ för designen.

Frågor? ~

30 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i SEREMEDY?
 SEIKE
 YOHIO
 JENZiiH
 RAY
 Linder

Senaste inläggen

Kategorier

Fotspår!

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards