SVERIGES STÖRSTA SEREMEDY-FANBLOGG

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

SEREMEDY FANFICTION

Av Seremedy Fan - 19 mars 2013 13:14

Hej! Så, jag har börjat lite på en SEREMEDY-fanfic. Det blir nog förvirring och oro om jag inte förklarar. 

Vissa tror att YOHIO hade en ätstörning, vissa gör det inte. Jag vet inte direkt vad jag tror, men han har det i denna.

OBS är ni hardcore fans är det möjligt att ni börjar gråta ;w; Själv gjorde jag det, heh. (Vem gråter till sin EGEN fanfic?)

+ Ska jag skriva mer?


Seike, Yohio, Jenziih, Ray and Linder walked backstage after their first performance, singing their only song - Bulletproof Roulette.

- That was awesome! Seike cheered. Everyone let out a scream of happiness, except Yohio, who looked really sad. While the other guys were cheering, Seike walked towards yohio, who stood a bit away.

- What's wrong? Seike asked. The guys became quiet when they heard Seike's voice and walked to them. Yohio wiped a tear from his cheek, and along with that tear some mascara was wiped off aswell.

- I was so scared. With all the people looking at me... i bet they thought i was horrible, ugly and fat.
Everyone hugged him tight.

- What?! You're awesome, well... really pretty (no homo) and you're really, really skinny! Linder answered, with a somewhat high pitched voice. He was close to the tears aswell.

- I deserve to die... Yohio said, looking down on the floor. Seike hugged him.

- No you don't, you're wonderful. Seike whispered, hearable for the others.
Yohio hugged him even tighter, then his dad came backstage.

- Oh, Kevin... how are you? Tommy walked towards Yohio, laying his hand on his shoulder.

-... You called me Kevin. You PROMISED you wouldn't do that! Yohio yelled to his father, with tears streaming down his face.

He ran to the car they used to get to the concert, and locked himself inside. Actually, he wanted someone or everyone to come and ask how he was doing, but nobody showed up.

After about an hour of waiting in the car, the crew and Tommy came to the car.

Ray sat next to Yohio.
- You were great, don't worry. It's just your self insight that is kind of fucked up. 

Yohio shaked his head, he did not agree, but he didn't want to make a big fuzz about it, so for a sign that literally say "you're a peasant I don't want to talk to you", he took out his iPod and earbuds and started to listen to music.

They arrived at the hotel, and Yohio was feeling a little bit better, so he said Good night to everyone, but then he went straight to bed. 

He was awake for a while, thinking about what Ray had said. "It's just your self insight that is kind of fucked up". He didn't believe it a single little bit, but he thought about it anyway. After a while he slowly drifted into sleep.

 
 
Amaya

Amaya

19 mars 2013 15:17

GIMMIE MORE OF DIS.

http://amaya-chan.bloggplatsen.se

Seremedy Fan

19 mars 2013 18:15

Hihi, håller på.

 
Ingen bild

wi

19 mars 2013 15:53

Vad handlar det om? Jag fattar inte riktigt??

Seremedy Fan

19 mars 2013 17:17

Alltså, det börjar efter deras första konsert någonsin, och rykten och fanfics säger ju att YOHIO hade en ätstörning förut, så jag utgår ifrån det och skriver om det.

 
Ingen bild

wi

19 mars 2013 17:35

Vad är fanfics för nåt då?

Seremedy Fan

19 mars 2013 18:15

Det är som en fiktion (någonting man skriver) som är skrivet av ett fan, och är som en saga, och inte verklighet.

 
Ingen bild

wi

19 mars 2013 18:40

Jaha.. Jag trodde der var på riktigt >|<

Seremedy Fan

19 mars 2013 20:14

Haha, nawsi.

 
Wilda

Wilda

19 mars 2013 21:51

Sitter typ och gråter, stackars Yohio lixom! Även om det inte är på riktigt det du skrev så vill jag bara springa fram och krama honom jättemycket!

http://www.yohionovell.blogg.se

Seremedy Fan

20 mars 2013 12:09

Jaha okej NU fattar jag var du snacka om, hehe. Men asdf, jag vet ):

 
Wilda

Wilda

19 mars 2013 21:53

Asså jag vill alltid krama honom men alltså... Du förstår nog vad jag menar ;)

http://www.yohionovell.blogg.se

Seremedy Fan

20 mars 2013 12:08

... Vet inte vad jag ska tro e_ê

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seremedy Fan - 20 juni 2013 17:06

Somsagt är ju bloggen nedlagd, men jag har en ny fanblogg, om SEIKE! :D Honom är det mycket lättare att blogga om, eftersom han gör ganska mycket osvosv.   KLICKA PÅ DENNA MENING FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN! ...

Av Seremedy Fan - 5 juni 2013 16:33

Jag hinner inte med bloggen, kom jag på o-o Förlåt. Huh.

Av Seremedy Fan - 4 juni 2013 12:19

Jag fortsätter! Flera som ville det c:  Och jag tänkte, att eftersom jag inte lade upp bilderna från rittävlingen, så lägger jag upp ett par nu. Förlåt om jag ej har lagt upp den du som läsare skickade in! Om ni vill fortsätta skicka in bilder och ...

Av Seremedy Fan - 3 juni 2013 23:33

Funderar på att fortsätta blogga, trots att Seremedy har lagt ner. Ser att jag fortfarande får mycket besökare, frågor och kommentarer. Vad tycker ni, ska jag fortsätta? Det kommer nog vara lite svårare på ett sätt, eftersom de ej är ett band längr...

Av Seremedy Fan - 18 april 2013 21:47

Hade liksom glömt bort att jag lagt ner bloggen, och kom på det där med rittävlingen.  Jag är VÄLDIGT ledsen för det, och för er som lagt ner arbete... alltså förlåt :c Hata mig eller något ;-; ...

Presentation


Detta är en FANBLOGG och jag är inte någon medlem i SEREMEDY!

Credit till http://yohio.bloggplatsen.se/ för designen.

Frågor? ~

30 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i SEREMEDY?
 SEIKE
 YOHIO
 JENZiiH
 RAY
 Linder

Senaste inläggen

Kategorier

Fotspår!

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards